אייכלר: "ליברמן מבין שדמו של הציבור החרדי מותר"

    אבי יעקב No Comments on אייכלר: "ליברמן מבין שדמו של הציבור החרדי מותר"

    ח"כ ישראל אייכלר בריאיון לקול חי: "אי אפשר להשוות בין איווט ללפיד. לא כל נבלה הוא טריפה. הסגנון של ליברמן הוא לא של לפיד. והתחכום והסיכון של לפיד לא מתקרב לאפס העשייה של ליברמן. אבל אלה שתי מחלות שהחברה הישראלית יצרה נגד שומרי התורה"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר מתייחס בריאיון ל'קול חי', לדבריו המבחילים של יו"ר ישראל ביתנו על הציבור החרדי ואומר: "לליברמן לא היתה פליטת פה אלא אמירה מכוונת, כי זה מה שהציבור שלו רוצה. הרבה מאד ישראלים רצו לסגור את החרדים בגטאות בגלל הקורונה והאשימו את הממשלה שמנעה את זה משיקולים פוליטיים. ליברמן מבין שדמו של הציבור החרדי מותר".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, מוסיף אייכלר: "ליברמן ולפיד יונקים את כוחם מההתנהגות של חרדים, שבמקום להילחם באוייב החיצוני נלחמים בנו בהצבעה לציונות הדתית שעשתה לנו המון נזקים במשך 60 שנה. יש שם אנשים זהב, אבל האידיאולוגיה שלהם היא בעד גיוס לצבא וגיוס נשים, אנטי תזה ליהדות החרדית".

    עוד אמר ח"כ אייכלר בריאיון: "אי אפשר להשוות בין איווט ללפיד. לא כל נבלה הוא טריפה. הסגנון של ליברמן הוא לא של לפיד. והתחכום והסיכון של לפיד לא מתקרב לאפס העשייה של ליברמן. אבל אלה שתי מחלות שהחברה הישראלית יצרה נגד שומרי התורה".



    0 תגובות